Followers

Thursday 28 June 2012

WISH LIST ADIKK


Memandangkan adikk dah besar skang nie..hehe..dah masuk 5 bulan pun...sooo..wish list aku untuk adikk adalah lebih kepada toys.. walaupun skang nie adikk masih tdo sama ngan kitorang..[n aku rasa mmg adikk akan terussss tdo ngan kitorang hinggalah umur adikk 5 or 6 tahun kot]..tp...aku masih lagik pasang niat untuk guna satu bilik sebagai bilik adikk n sebagai tempat adikk main-main..yerrrr..as play room..

kat umah kitorang tu ada 3 bilik..so..bilik 1st tu bilik kitorang..bilik 2nd..papa nyer dah jadikan bilik kapal2 dia..bilik RC..so..lagi satu..aku ingat nk buat bilik tetamu or bilik bibik bila bibik dah ada [dah malasss nak mengharap T_T]..adeiii..so...mana nak letak bilik adikk nie????? huhu...xkan nak kongsi ngan bilik RC papa nyer kot..harusss ranap semua barang2 kapal papa nyer nanti..huhuhu.. [papa...nak rumah lagik besar boleh???? ]
hmmm...xper2...pasal bilik..kita fikir kemudian..huhu..tujuan asal aku nak criter pasal wish list adikk...

ok..ni dia wish list yang mama adikk nak...hahaha..saper yg naik main sebenarnyer nie..mama ke adikk???? huhu...xper..mama mewakili adikkk..haha...mama tahu adikk nak ape.. *wink*


Source: http://www.facebook.com/onestop.babyshop
Yang nie aku memang nak beli..cuma xsempat beli jer lagi..mungkin weekend nie aku beli


Source: http://www.facebook.com/alisakids.stuff
Hehe..yg nie..memang aku duk usha lama dahhh...memang nak beli kat adikk..walaupun adikk besar sket br boleh main..tp mama kene beli awal..kot2 nanti dah xder stock mendalah nie..


yang nie ader 2 pilihan yg aku berkenan..hehe..'aku' okey..bukan adikk..haha kalau yg kat atas nie xder stock..aku ingat nak beli yang nie

Source: http://www.facebook.com/alisakids.stuff

Source:http://www.facebook.com/periwinkl
yang nie macam ok juga...murah...adikk pun dah boleh pegang barang2...so..yg nie boleh lah adikk main-main masa baring..hehe..comel pulak tuu...[kena carik weekend nie..haha]

Source: http://www.facebook.com/alisakids.stuff
haaaa..yg nie aku nak jadikan tempat adikk main so...adikk xder larr pergi jauh2..just duk dalam tuh..kalau jatuh pun xrisau sgt..sbb kat tepi dia lembut...


hmm..yang nie jer kot buat masa skang nie..haha..pasni kot2 ada yg berkenan..aku update lagik

3 comments:

  1. beshnyer barang anak pompuan kan...comel2 jer..:)

    ReplyDelete
  2. hehe..tu pasal...rambang mata tgk..cam nak beli semua..haha..duit nyer jer yg xder...

    ReplyDelete
  3. aty..luper nak cakap..thanks follow...hehe

    ReplyDelete