Followers

Saturday 25 August 2012

FAMILI IFTAR DI AKHIR RAMADHAN

Assalamualaikum...

Pada hari terakhir ramadhan yg lepas...famili aku telah mengadakan majlis buka puasa untuk famili memandangkan semua ahli keluarga aku dah berada di kampung untuk menyambut hari raya... Ayah aku memang suka nasi arab..so..kali nie..dia nak jugak berbuka skali lagi kat restoran nasi arab.. Al Edrus..walaupun masa 1st day puasa..famili aku dah berbuka kat situ...disebabkan nasi arab kat situ best..so..xkisah lah berbuka kali ke 2 kat sini...

Huhuhu..ape yg aku nak cakap..iftar kali nie mmg best sebab semua mak sedare, pak sedare, kazen-kazen, adik beradik aku semuanya ader..cukup lengkap..mmg happening giler..separuh dari restoran tu..famili ktorang yg duduk...huhu..sangat best...dalam masa yg sama dapat r mengeratkan silaturrahim antara saudara mara kannn..yer r..time2 camni jer r semua ada..kalau hari biasa...ada yg keje kat luar dari terengganu... ok..jom layan gambar2 yg sempat aku snap..hihi..almaklum r...adikk kan xleh duk diam..so..xbyk sangat r yg sempat aku snap...

adikk ngan kakak ipar aku..sian adikk meleleh air liur duk tgk org makan..kihkih

hah..tu dia sanak saudara aku yg datang masa iftar tu..huhu...yg nie kazen2 aku..meja yg last tu famili akak aku..huhuhu..sbb datang lambat..so..kene duk meja last..kihkih

hihi...tuan blog nak jugak nyibuk...





hah..ni akak aku yg no 2..huhu..comel2 jer senyum..

my twin ngan anak sedare aku..huhuu..pas balik baru perasan gambar mak, ayah, abg n adik lelaki xder..huhu..tapi sib baik lam cermin tu nampak gak ayah aku (rambut putih tu..huhu)..n abg aku yg baju hitam pakai cermin mata tuh...hahaha

hihihi..ok..dah..nanti aku update n3 time raya yer..huhu..busy beraya lum abis lagi.. =D 
Selamat Hari Raya semua

No comments:

Post a Comment