Followers

Wednesday 29 August 2012

FAMILY DINNER PAS RAYA SEBELUM SEMUA PULANG KE TMPAT MASING2

SALAM.....

sebenarnyer dinner ni da lama r jugak...masa raya ke 6 kalau xsilap..memandangkan semua ahli keluarga aku masih lagi cukup lengkap semuanya sbb balik raya...soo my dad ajak dinner kat luar sama2...lagi pun besoknye adik bongsu aku n famili abg aku dah nak balik tempat masing2... kitorang dinner kat Taman Tamadun Islam... nie tempat fav ayah aku nie...kalau makan ramai2 mesti nak makan kat sini..kalau kawan2 dia dtg pun..ajak minum2 kat sini..best sbbnyer santai..sambil makn leh tgk pemandangan sungai..kadang2 ada bot nelayan lalu, kadang2 main jet ski..huhu..seronoknyer bile dapat berkumpul n makan ramai2..mmg happening r..bukan main bising agy kitorang..huhuh..macam kitorang jer yg makan kat situ..kihkih..sib baik r..meja kitorang tuh..jauh sket dari customer lain...hahaha

kalau sape2 yg pernah datang kat Terengganu...mesti ada yg dah melawat kat Taman Tamadun Islam n Masjid Kristal kann??? alaa...yg ada banyak monumen masjid2 seluruh dunia...termasuklah replika Masjidil Haram kat Makkah n Masjid Nabawi...best sbb nyer kalau sapa2 yg nak masuk sini leh pilih sama ada nk round2 lam tu naik train, naik basikal or nak jalan kaki...huhuh..aku suka naik basikal..sampai satu monumen..brenti amik gambar..pastu naik basikal lagik..hihih..kalau jalan kaki agak penat jugak r sbb kawasan tu luas...huhu




Pastu ada pulak river cruise kalau sapa2 yg nak round2 sungai tu...best hokeyyyy...hihi..acehhh promote kampung sdiri...hahaha...sebenarnyer rumah mak aku pun tepi jalan besar jer..so..sape2 yg nak gi sana mesti lalu depan umah aku..kihkih...tapi kawan2...mmg best ok..kalau sapa2 yg bercadang nak datang melancong kat Trg..boleh larr..jadikann Taman Tamadun Islam (Tti) nie sebagai salah satu destinasi yg wajib korang singgah yer..(nie rasa nak wat n3 pasal tempat2 menarik kat Trg nie..hihi..)


OK...dah kot criter pasal dinner kali nie..hihi..layan pic2 nie yer...sbbkan malam..soo..kualiti gambar x berapa bagus..hihi

 


p/s: aisehhh..kenape xleh nak besarkan gambar yer..hukhuk..selalu jer camtu...
 

No comments:

Post a Comment