Followers

Tuesday 9 October 2012

BIRTHDAY PAPA & PERIHAL ADIKK

SALAM...

ahad lepas...pas keje kitorang laki bini, adikk , FIL n MIL gi makan2 kat pizza..sempena birthday en somi..sebenarnyer dah seminggu birthday nyer..tapi baru haritu kitorang dapat celebrate..haha..Selamat Hari Tua yer sayang..hihi.. sebenarnyer en somi nie lagi muda dr i hokeyy..hahaha..alah..muda sket jer pun kann..muda bulan jer bukan tahun punn...xder bezanyer..*kihkih xnak ngaku tua r tuh*

memandangkan adikk skang dah leh duduk lam baby seat ..senang sket mamanyer nk makan..kalau x..terpaksa tunggu turn ngan en somi...sorang makan sorang dukung adikk..almaklumlah..dulu2 adikk bukannyer leh duk diam...*dulu jer ker?? skang pun bukan nyer sama jer ker?? kihkih*

adikk mmg excited kalau mula2 duk lam baby seat tuh..nanti dah puas..hokhek..hokhek r dia nk kuar dr seat tuh..haha...yg penting dia kene makan kenyang2 dulu before makanan kitorang sampai..sooo nanti xder r dia meragam kann..tgk mama n papa dia makan sedap2 kann...Alhamdulillah..adikk skang mmg makan homemade food jer...hari aku keje MIL yg buatkan bubur nasi..weekend pulak aku yg buat bubur or potato ..aku ada gakk kasi puree buah.tapi adikk cam xberapa suka..dia lagik suka bubur nasik n potato..kalau potato + carrot mmg adikk suka..potato n broccoli pun suka...hihi..lagi satu yg adikk suka..buah betik..

adikk skang nie aku rasa cam berat dia makin turun..huhu..tu perasaan aku jer..sbb aku dah lama x bawak adikk gi timbang..last pun masa 6 bulan kot..soo..aku x pasti berat adikk bertambah or turun..hihi..punyer r mama nyer malas nk gi checkup kat Klinik Desa..haha..lagipun just timbang n ukur panjang..cucuk pun..bila dah setahun baru ada cucuk lagi kann..tu yg aku xpergi appoinment tu..hihi...tapi ramai cakap pipi adikk bambam..huhu..pipi jer kot..badan makin kuruss...aktif punyer pasal...haha..

ramai yg cakap muka adikk byk iras papanyer..huhuu..xper..anak pompuan ikut muka papa..
rapat ngan mama..hihi..mmg punn..manja sgt2 ngan mama.. love both of you!!!

alahai comel mama..hihi..mama love u sayang!!! mama love papa too!!!

p/s : arini en somi outstation lagik sampai ahad..*sob..sob*..soo..no jalan2 ngan papa this weekend.. =(

2 comments:

  1. mesti rindu-rinduan nnti hehehe. tp xpe, ade adik leh teman kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..mesti rindu nk jenjalan sama2 masa weekend...hihi.. =D

      Delete