Followers

Saturday 13 April 2013

ADIKK MAIN BALL - PLAYGROUND

AS SALAM..
 
Nie gambo minggu lepas...masa en somi outstation 5 hari...aku ngan adikk tdo kat umah my mom..n adikk pun duk umah my mom masa aku keje....sooo..xder kuar gi mana2...sebabkan kesian adikk duk umah jer...aku apply cuti halfday..bawak adikk main2 kat playground..ekcelly playground nie dalam Giant...sejukk sket kann dari main kat luar...memandangkan aku gi sana masa office hour..makanya mmg xder org sangatlah yg main kat situ..kemain happy adikk..semua benda dia main..tapiii..yg paling dia suka main..kat dalam nie..sbb banyak ball..

seee...xder org sangatkan..mula2 kitorang sampai...ada sorang budak jer kat dalam tu....hehehe..mmg seronoklah main...tapi bila dah last2 tu..dah nak balik..baru ramai budak yg datang main kat situ..bila dah ramai tu..aku pun blahhh...
haahhhh..tgk tu..kemain happy main..sampaikan aku panggil nak amik gambo..dia buat derrrddd jer..hehe..tu pasal..semua gambo adikk xpandang kamera..snap gambo adikk dari belakang jer..ngeeee
 
oklah tu jer....happy bila dapat tgk anak happy =)...daaaaaaa
 
 
MAMA ILA

4 comments:

  1. pndainya dia nk main, ank sy tgk je kalau bawa g playground.. huhu.

    ReplyDelete
  2. kunjung balas....
    alolo...comelnya.....

    ReplyDelete
  3. Adik main ball...best nya! abg Pa'e pun suka main kt playground yg banyak ball ni..:)

    ReplyDelete
  4. seronoknya dia main..mesti geram tgk bola byk2 tu

    ReplyDelete