Followers

Friday 7 June 2013

MAJLIS SAMBUT MENANTU SIL - JB

AS SALAM...

tujuan utama kitorang ke JB last week adalah sebagai ahli rombongan pengantin perempuan (SIL) untuk majlis sambut menantu....

aku tabik family pengantin lelaki..mmg meriah majlis kat sana...walaupun majlis sambut menantu..diaorg punye majlis lagi besar dari majlis kat umah pengantin perempuan aku rasa..huhuhu...siap kompang...DJ....dia punye pelamin pun cantik..hhehe..memandangkan xde idea nak karang panjang2..aku muatkan gambo2 tu menjadi satu gambo ajer...hhehe..aci lah yer =)


nie pic masa sesi menepung tawar...hehe...ekcelly masa tu...org kat sana cam terkejut bila DJ tu ckp..dijemput adik bongsu pengantin untuk menepung tawar....hehe..langkah bendul maaaaaa....siap masa nak salam..akak ipar aku tersilap nak salam cium tangan en somi..semua bantai gelak...hahahaha...ye lahhh..sebelum2 tu masa family abang2 ipar aku n mertua aku menepung tawar...akak ipar aku salam cium tangan diaorg..bila sampai turn kitorang..terkonfius..nak cium tangan adik jugak..hehehe..en somi pun elokkkkk jer dia hulur tangan suh cium..hahahhaha...

n gambo aku n akak2 ipar aku tengah pegang bunga tu...sebenarnya..kitorang tengah isi kan telur rebus kat dalam bunga telur untuk dibawa masa rombongan tu..hehehe

oklah itu ajer untuk criter majlis sambut menantu akak ipar aku..daaaa


MAMA ILA

No comments:

Post a Comment