Followers

Sunday 16 June 2013

OHHH..MY LITTLE MECHANIC

AS SALAM..
 
Kejadian di malam hari bila mana adikk terjaga sbb bunyi sore orang bising berborak..huhuhu.. ekcelly ni kisah sabtu malam... adalah 2 3 orang kawan en somi datang ke rumah duk baiki kapal terbang RC diaorg..biasalah orang lelaki...cakap boleh tahan kuatnye..huhuhu..bila terjaga terussss tunjuk kat pintu..nak keluar...ahhh..sudahhhhh....mama dah ler tgh mengantuk nie.. pastu nangis nak kuar...aku pun..bawak lah dia kuar..mula2 nangis terkejut tgk orang yg dia x kenal..pastu bila papa ajak tengok kapal terbang..elokkkk jer dia duk atas riba en somi..masuk geng skali dengar orang berborak..huhu..masa tu kat 12.30 malam..  aku pun dah nampak elok dia duduk ngan papa..aku pun makan jap...sbb sebelum tu suh en somi bungkuskan..lapar .....hahaha...12.30 mlm baru makan..fuhhhhh..
 
dah siap2 makan..aku ajak ler adikk masuk tdo semula...amboiii..siap geleng kepala..xnak... ok..xper..mama tdo dulu yer...soo..adikk duk ngan papa ... last2 kul 2.00 pagi..en somi bawak adikk masuk...suh tdo...hahaha... aku buatkan susu..bagi adikk minum..tepuk2...adikk pun tdo......hehehe..
 
besoknye aku baru perasan en somi ada post kat fb gambo adikk semalam...hahaha
 
hahhh..nie dia my little mechanic..amboiii..buat keje sampai pukul 2.00 pagi yer....customer nak besok agaknya..huhuhu.. nak buat camne..hobi papa nye main kapal Rc...silap hari bulan..adikk boleh control remote kapal terbang Rc nie..hahaha
 
 
 
MAMA ILA

6 comments:

  1. waa... bakal jurutera la adik ni.. bakat dh ade tu... :)

    ReplyDelete
  2. serious giler muka adik hahaha
    xpe2 kerjaya yg bagus nti bila besar hehe

    ReplyDelete
  3. wah tekun ye merepair kapal Rc..sejuk hati bakal mama engineer...;)
    p/s: thanx follow blog mamilisa :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum, is singgah sini ila, eh, baik baik tangan tu baby, tabung titun nanti is datang lagi.

    ReplyDelete